– Kiedy ktoś znajduje się w sytuacji podbramkowej, bo musi sprzedać bilet, to w pierwszej kolejności myśli o serwisach aukcyjnych czy ogólnych portalach z ogłoszeniami. Tam też poszukiwane są bilety na wyprzedane koncerty. Niestety, nie zawsze jest to uczciwa konkurencja, bo często nie kontroluje cen wystawianych biletów i pozwala na ich sprzedaż po cenie wyższej niż nominalna, co jest niezgodne z polskim prawem. Sprzedający zawyża koszty dostawy lub po skontaktowaniu się z nim, podaje cenę wyższą niż wydrukowana na bilecie – mówi Bartek Kołakowski, założyciel serwisu AleBilet.pl. – Na naszym portalu takie praktyki nie mają miejsca. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji. Sprzedający dostaje od nas pieniądze dopiero w momencie, gdy kupujący potwierdzi otrzymanie biletów zgodnych z opisem.

AleBilet.pl, podobnie jak inne serwisy zajmujące się sprzedażą biletów, zarabia na prowizjach od sprzedaży. Użytkownicy portalu nie płacą za umieszczenie oferty sprzedaży.

– Pierwsze ogłoszenia pojawiły się w naszym serwisie po 2-3 tygodniach od jego startu, a pierwszy bilet został sprzedany dokładnie miesiąc po uruchomieniu portalu. Po roku funkcjonowaniu AleBilet.pl miesięcznie sprzedajemy po kilkadziesiąt biletów. Najwięcej transakcji odbywa się przed wakacjami (maj, czerwiec) i zaraz po wakacjach (wrzesień, październik) – wyjaśnia Bartek Kołakowski.

Portal AleBilet.pl wystartował w lutym 2011 roku, ale prace nad nim trwały blisko rok. Twórcy serwisu postawili na intensywną promocję w serwisach dotyczących start-upów. Skorzystali również z reklam w wyszukiwarce Google. Teraz ważną część działań proaborcyjnych stanowi dla nich program afiliacyjny, w którym serwis dzieli się z partnerami częścią swojej prowizji w zamian za przekierowanie potencjalnych klientów na strony portalu.

Magdalena Krocz

SPIS TREŚCI

https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-1/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-2/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-3/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-4/

Komentarze
  • e-Bilet do sukcesu cz.3

    W prace nad portalem Ticketpro.pl zaangażowanych jest 16 osób, które zajmują się m.in. wpr…
  • e-Bilet do sukcesu cz.2

    Firma zaczęła szukać partnerów wśród sklepów muzycznych, jednak dla wielu z nich barierą b…
  • e-Bilet do sukcesu cz.1

    Coraz więcej osób kupuje bilety na koncerty, wydarzenia sportowe czy inne uroczystości pop…
Load More Related Articles
  • Internetowy sklep medyczny

    Artykuły medyczne to szereg produktów, które powstają na potrzeby nie tylko placówek medyc…
  • Inżynier własnego biznesu

    Założyciele Małego Inżyniera studiowali na Politechnice Poznańskiej i cztery lata temu pos…
  • Żuraw warsztatowy

    Żuraw warsztatowy Żurawie warsztatowe, zwane są również żurawiami przejezdnymi Jest funkcj…
Załaduj więcej Redaktor
  • Inżynier własnego biznesu

    Założyciele Małego Inżyniera studiowali na Politechnice Poznańskiej i cztery lata temu pos…
  • Jak rozwinąć biuro rachunkowe?

    Jak rozwinąć biuro rachunkowe? Przede wszystkim dobra promocja biura rachunkowego. Bardzo …
  • e-Bilet do sukcesu cz.3

    W prace nad portalem Ticketpro.pl zaangażowanych jest 16 osób, które zajmują się m.in. wpr…
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Internetowy sklep medyczny

Artykuły medyczne to szereg produktów, które powstają na potrzeby nie tylko placówek medyc…