– Kiedy ktoś znajduje się w sytuacji podbramkowej, bo musi sprzedać bilet, to w pierwszej kolejności myśli o serwisach aukcyjnych czy ogólnych portalach z ogłoszeniami. Tam też poszukiwane są bilety na wyprzedane koncerty. Niestety, nie zawsze jest to uczciwa konkurencja, bo często nie kontroluje cen wystawianych biletów i pozwala na ich sprzedaż po cenie wyższej niż nominalna, co jest niezgodne z polskim prawem. Sprzedający zawyża koszty dostawy lub po skontaktowaniu się z nim, podaje cenę wyższą niż wydrukowana na bilecie – mówi Bartek Kołakowski, założyciel serwisu AleBilet.pl. – Na naszym portalu takie praktyki nie mają miejsca. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji. Sprzedający dostaje od nas pieniądze dopiero w momencie, gdy kupujący potwierdzi otrzymanie biletów zgodnych z opisem.

AleBilet.pl, podobnie jak inne serwisy zajmujące się sprzedażą biletów, zarabia na prowizjach od sprzedaży. Użytkownicy portalu nie płacą za umieszczenie oferty sprzedaży.

– Pierwsze ogłoszenia pojawiły się w naszym serwisie po 2-3 tygodniach od jego startu, a pierwszy bilet został sprzedany dokładnie miesiąc po uruchomieniu portalu. Po roku funkcjonowaniu AleBilet.pl miesięcznie sprzedajemy po kilkadziesiąt biletów. Najwięcej transakcji odbywa się przed wakacjami (maj, czerwiec) i zaraz po wakacjach (wrzesień, październik) – wyjaśnia Bartek Kołakowski.

Portal AleBilet.pl wystartował w lutym 2011 roku, ale prace nad nim trwały blisko rok. Twórcy serwisu postawili na intensywną promocję w serwisach dotyczących start-upów. Skorzystali również z reklam w wyszukiwarce Google. Teraz ważną część działań proaborcyjnych stanowi dla nich program afiliacyjny, w którym serwis dzieli się z partnerami częścią swojej prowizji w zamian za przekierowanie potencjalnych klientów na strony portalu.

Magdalena Krocz

SPIS TREŚCI

https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-1/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-2/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-3/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-4/

Komentarze
  • e-Bilet do sukcesu cz.3

    W prace nad portalem Ticketpro.pl zaangażowanych jest 16 osób, które zajmują się m.in. wpr…
  • e-Bilet do sukcesu cz.2

    Firma zaczęła szukać partnerów wśród sklepów muzycznych, jednak dla wielu z nich barierą b…
  • e-Bilet do sukcesu cz.1

    Coraz więcej osób kupuje bilety na koncerty, wydarzenia sportowe czy inne uroczystości pop…
Load More Related Articles
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Ekologiczne aspekty wypożyczania sprzętu budowlanego: jak zmniejszyć ślad węglowy Twojej firmy.

W obliczu rosnącej świadomości ekologicznej oraz potrzeby dbania o środowisko naturalne, f…