W prace nad portalem Ticketpro.pl zaangażowanych jest 16 osób, które zajmują się m.in. wprowadzaniem imprez do serwisu, kontaktami z organizatorami, dostarczeniem biletów do punktów sprzedaży oraz do klientów indywidualnych. Oczywiście, w załodze nie mogło zabraknąć informatyków.

System sprzedaży musi posiadać wielopoziomowe zabezpieczenia przed atakami hakerów, a klienci po-> winni mieć możliwość uregulowania płatności na kilka sposobów, np. przelewem i kartą kredytową. Niezmiernie ważna jest również sprawna komunikacja pomiędzy klientami i obsługą portalu.

– Trzeba uświadomić sobie, że organizator imprezy, wraz z biletami, oddaje w nasze ręce cały przychód ze sprzedaży. To my, jako właściciel portalu, odpowiadamy za zebranie pieniędzy i przekazanie ich do organizatora. Dlatego każdy, kto decyduje się rozpocząć pracę w tej branży, musi dysponować odpowiednim zabezpieczeniem finansowym, które pozwoli mu zapłacić organizatorom za bilety w momencie, gdy spływ należności z punktów sprzedaży jest opóźniony – mówi Sławomir Pakos.

Portal zarabia przede wszystkim na prowizjach od sprzedaży biletów, ale pieniądze można zdobyć również, umieszczając na stronie reklamy. Do kieszeni pośrednika trafia średnio 5 proc. wartości biletu. Klient, kupując bilet w internecie, płaci także za jego dostarczenie – dla nieuczciwych serwisów to również jest źródło zarobku.

Oddam bilet w dobre ręce

Fani, żeby być pewnymi uczestnictwa w koncercie swoich idoli, najczęściej kupują bilety z dużym wyprzedzeniem. Jednak zdarza się, że z powodu zmiany planów nie mogą wziąć w nim udziału. Takie osoby postawione są w trudnej sytuacji. Ich problem rozwiązuje platforma AleBilet.pl, gdzie można wystawić bilet na koncert, na który z różnych przyczyn nie będzie nam dane dotrzeć, a biletu nie można zwrócić organizatorom. Serwis jest też szansą dla spóźnialskich, którzy nie zdążyli zakupić biletów zanim skończyły się one w oficjalnej sprzedaży.

SPIS TREŚCI

https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-1/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-2/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-3/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-4/

Komentarze
  • e-Bilet do sukcesu cz.4

    – Kiedy ktoś znajduje się w sytuacji podbramkowej, bo musi sprzedać bilet, to w pier…
  • e-Bilet do sukcesu cz.2

    Firma zaczęła szukać partnerów wśród sklepów muzycznych, jednak dla wielu z nich barierą b…
  • e-Bilet do sukcesu cz.1

    Coraz więcej osób kupuje bilety na koncerty, wydarzenia sportowe czy inne uroczystości pop…
Load More Related Articles
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Jeden komentarz

  1. e-Bilet do sukcesu cz.4 – Dzień Dobry

    18 listopada 2018 w 09:35

    […] 1 minutę temu e-Bilet do sukcesu cz.3 […]

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Bezpieczeństwo w użyciu wypożyczonych elektronarzędzi

Elektronarzędzia są nieocenione w pracy budowlanej, remontowej i majsterkowaniu, ale równi…