Firma zaczęła szukać partnerów wśród sklepów muzycznych, jednak dla wielu z nich barierą był zakup drukarki laserowej niezbędnej do wydrukowania biletów. Firma postanowiła więc pomóc im w sfinansowaniu tego zakupu. Ticketpro.pl rozpoczął również współpracę z biurami podróży, które sprzedawały wczasy przez internet i miały niezbędny sprzęt.

– W ciągu roku uruchomiliśmy 40 punktów sprzedaży. To dzięki nim na początku 2005 roku mogliśmy sprzedać 50 tys. biletów na koncert U2 na Stadionie Śląskim w zaledwie 4 dni – wspomina Pakos. – To był sukces, którego nikt się nie spodziewał i który otworzył nam drzwi do rozmów z większymi sieciami sprzedaży. Dziś bilety Ticketpro. pl można kupić w ponad 400 punktach.

Bilet do sukcesu

Najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie portalu jest szeroki wachlarz imprez, które zachęcą klientów do odwiedzin. Wśród nich muszą znaleźć się najważniejsze wydarzenia kulturalne i sportowe, ale warto także wprowadzić do oferty bilety na wydarzenia mniej medialne. Bilety można uzyskać od organizatorów koncertów, firm eventowych bądź też menedżerów reprezentujących konkretnych artystów.

– Na początku sam pukałem do drzwi znajomych, którzy zajmowali się organizacją koncertów i proponowałem im wystawienie biletów w naszym systemie. Później zaczęły pojawiać się kolejne firmy, a obecnie współpracujemy z ponad setką firm organizujących imprezy – mówi Pakos.

Tworząc portal, warto zastanowić się nad jego formułą. Czy będzie to wyłącznie sklep z biletami, czy też pokusimy się o stworzenie swoistego informatora kulturalnego, w którym znajdą się np. zapowiedzi koncertów, relacje z imprez i inne informacje z rynku muzycznego. Oczywiście, więcej treści dostępnych na portalu wiąże się z zatrudnieniem osoby odpowiedzialnej za znalezienie informacji i napisanie artykułów. W tej kwestii można skorzystać z pomocy internautów chętnych do podzielenia się swoimi wrażeniami z imprez.

– Odwiedzający naszą stronę mogą posłuchać muzyki albo obejrzeć klipy artystów, których bilety sprzedajemy. W ten sposób promujemy te wydarzenia i zachęcamy do zakupu niezdecydowanych – wyjaśnia Pakos.

SPIS TREŚCI

https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-1/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-2/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-3/
https://www.zplywackiej.pl/e-bilet-do-sukcesu-cz-4/

Komentarze
  • e-Bilet do sukcesu cz.4

    – Kiedy ktoś znajduje się w sytuacji podbramkowej, bo musi sprzedać bilet, to w pier…
  • e-Bilet do sukcesu cz.3

    W prace nad portalem Ticketpro.pl zaangażowanych jest 16 osób, które zajmują się m.in. wpr…
  • e-Bilet do sukcesu cz.1

    Coraz więcej osób kupuje bilety na koncerty, wydarzenia sportowe czy inne uroczystości pop…
Load More Related Articles
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Jeden komentarz

  1. e-Bilet do sukcesu cz.3 – Dzień Dobry

    18 listopada 2018 w 09:34

    […] 1 minutę temu e-Bilet do sukcesu cz.2 […]

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Ekologiczne aspekty wypożyczania sprzętu budowlanego: jak zmniejszyć ślad węglowy Twojej firmy.

W obliczu rosnącej świadomości ekologicznej oraz potrzeby dbania o środowisko naturalne, f…