Centrala BZ WBK co roku organizuje spotkania z właścicielami placówek partnerskich.

– Spotkania z partnerami BZ WBK to już tradycja. W tym roku spotkaliśmy się po raz szósty. Dzięki konferencjom mamy okazję poznać się nie tylko przez telefon czy e-mail. To ważne. Powstają relacje, które przekładają się na jakość naszej współpracy i porozumienie co do kierunków rozwoju – mówi Anna Gniatkowska, dyrektor rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.

Takie spotkania to również okazja by podsumować osiągnięcia ostatniego roku i świętować sukcesy. BZ WBK i jego partnerom powodów do świętowania nie brakuje.

– Naszym klientom proponujemy bardzo dobrą ofertę produktową, a to przekłada się na zainteresowanie naszą placówką i wzrost zysków. Tym bardziej miło jest się spotkać w szerokim gronie partnerów banku by, wymienić się doświadczeniami i pomyśleć co zrobić, żeby było jeszcze lepiej – mówi Celina Szumska, partnerka BZ WBK, prowadząca placówkę partnerską w Warszawie.

To właśnie wielkość sprzedaży determinuje sukces placówki, dlatego sprzedaż jest jej priorytetem i głównym tematem konferencji. Wprowadzanie do sieci rozwiązań, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, omówienie wyników finansowych, kondycji sieci oraz planów biznesowych są istotnymi elementami spotkań.

Spotkania z partnerami to jednak nie tylko podsumowania i plany. Bank Zachodni WBK zabiega o to, by partnerzy sieci mogli skorzystać z wiedzy ekspertów z różnych dziedzin. Dlatego też na konferencję zapraszane są znane osoby ze świata biznesu, które w ciekawy sposób pokazują drogę do sukcesu. Poruszane są również kwestie, z którymi na co dzień mają do czynienia przedsiębiorcy, np. prawne aspekty prowadzenia działalności, (mk)

Komentarze
Load More Related Articles
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Ekologiczne aspekty wypożyczania sprzętu budowlanego: jak zmniejszyć ślad węglowy Twojej firmy.

W obliczu rosnącej świadomości ekologicznej oraz potrzeby dbania o środowisko naturalne, f…