Centrala BZ WBK co roku organizuje spotkania z właścicielami placówek partnerskich.
– Spotkania z partnerami BZ WBK to już tradycja. W tym roku spotkaliśmy się po raz szósty. Dzięki konferencjom mamy okazję poznać się nie tylko przez telefon czy e-mail. To ważne. Powstają relacje, które przekładają się na jakość naszej współpracy i porozumienie co do kierunków rozwoju – mówi Anna Gniatkowska, dyrektor rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.
Takie spotkania to również okazja by podsumować osiągnięcia ostatniego roku i świętować sukcesy. BZ WBK i jego partnerom powodów do świętowania nie brakuje.
– Naszym klientom proponujemy bardzo dobrą ofertę produktową, a to przekłada się na zainteresowanie naszą placówką i wzrost zysków. Tym bardziej miło jest się spotkać w szerokim gronie partnerów banku by, wymienić się doświadczeniami i pomyśleć co zrobić, żeby było jeszcze lepiej – mówi Celina Szumska, partnerka BZ WBK, prowadząca placówkę partnerską w Warszawie.
To właśnie wielkość sprzedaży determinuje sukces placówki, dlatego sprzedaż jest jej priorytetem i głównym tematem konferencji. Wprowadzanie do sieci rozwiązań, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, omówienie wyników finansowych, kondycji sieci oraz planów biznesowych są istotnymi elementami spotkań.
Spotkania z partnerami to jednak nie tylko podsumowania i plany. Bank Zachodni WBK zabiega o to, by partnerzy sieci mogli skorzystać z wiedzy ekspertów z różnych dziedzin. Dlatego też na konferencję zapraszane są znane osoby ze świata biznesu, które w ciekawy sposób pokazują drogę do sukcesu. Poruszane są również kwestie, z którymi na co dzień mają do czynienia przedsiębiorcy, np. prawne aspekty prowadzenia działalności, (mk)